Gomol Badan Gebu Isteri Orang

Gomol Badan Gebu Isteri Orang | Suatu hari, semasa selelsai bermain bola sepak, saye singgah ke rumah kak Serina jiran baik ku yanng kebetulan berdekatan dngan gelanggang sepak takraw.

Saye malas utk terus pulang ke rumah krn rasa terlalu haus yanng amat sangat membuatkan saye terus singgah ke rumah Kak Serina. Anihnya, rumah Kak Serina tutup pintu dan tingkap.

Kak Serina tinggal bersama suaminya abang Medih. saye berfikir dlm hati. mngkin Abang murad belum pulang lg dari kerja. Oleh krn haus saye cuba memanggil nama Kak Serina dngan perlahan sambiil mengetuk daun pintu berkali kali.

Kisah blue Gomol Badan Gebu Isteri Orang Cite seksi

--------------
janda tetek besar, Gomol Badan Gebu Isteri Orang, bohsia sexy manja

Saye agak kecewa krn niatku hendak meminum air di rumah Kak Serina ternyata sia sia. saye bepatah kembali. , tetaapi telingaku terdengar daun pintu dibuka. Alangkah gembiranya hatiku. Girang dan berlonjak sambiil berpatah kembali dan terus meluru masuk.

” Kenapa Kak Serina kunci pintu ? “, tanyaku selamba saja. Handu tak pernah panggil Kak Serina sebelum ni pun? Mana kak Serina ingin tahu? jawab kak Serina. Handu nak Apa? `tanya Kak Serina`.

Handu Haus lah. , Cadang nak singgah minum sekejap dekat rumah kak Serina. Kata ku sambiil tersenyum. Kak Serina masih muda dan berusia 34 tahun. Badannya gebu dan buah susunya montok dan saiz ukururannya 34D 28 36.

Saye selalu mencuri pandang ke arah payudara besar Kak Serina. , ketika die berkemban sambiil menjemur kain. Kadang kadang Kak Serina perasan tapi die sengaja membiarkan kain kembannya longgar seakan ingin terjatuh.

Kak Serina Seperti sengaja nak mengusik batang pelir saya. Kak Serina buat apa tadi? tanya saya. ” Tadi Kak Serina tertidur. Tak sadar hari dahh petang “. jawab kak Serina.

” Mana abang Medih ? “, tanyaku lagi. Sebenarnya memanng saye harapkan sangat abang Medih belum pulang. Saat berdua dngan Kak Serina memanng telah lama saye idamkan. “abang Medih pergi ke bandar. nak cari kain, nak buat baju “.

Jawab kak Serina. “Peh! Kalau gitu, lambatlah abang Medih balik kan? “. kata ku. Kak Serina cume terdiam dan menjeling dngan penuh makna kepada ku. Melihat badanku basah berpeluh.

, yangg hanye berseluar pendek dan t shirt, Kak Serina terus ke dapur mengambil minuman air limau sejuk. saye duduk di ruang tamu. Kak Serina datang semula dengaan membawa segelas air limau utk saye dan kemudian berjalan ke depan sambiil mengunci pintu.

Hati saye berlonjak. memangg itu yanng saye harapkan. saye nak goda Kak Serina yanng berbadan putih, gebu dan bernafsu itu. Kak Serina terus duduk depan saye sambiil melonggarkan kain kembannya.

Citer rogol Gomol Badan Gebu Isteri Orang Kisah rogol

“Kak Serina pun rasa panas hari nie. Macam nak telanjang aje!”. “Telanjanglah! Bukan ada orang nampak pun”. “Habis kau depan mata ni bukan orang ?”. pintas Kak Serina sambiil tersenyum menyakat.

“Kalau Kak Serina terlanjang, Handu beruntunglah”, sapaku sambiil menyakat reaksi Kak Serina. “Kau betul nak tengok ? Kau tak pernah tengok cipap ke ?”. Kak Serina telah berdiri di depan saye sambiil melonggarkan kain kembannya.

Tiba tiba je die melucutkan kain itu jatuh ke lantai. Mataku terbeliak krn tiidak kusangka apa yanng saye lihat depan mataku menjadi kenyataan. Apa yanng saye idamkan telah tiidak berlapik langsung.

Cume kulit putih yanng gebu dan montok kepunyaan Kak Serina menjadi santapan mata nakal ku. Mataku terus menerkam ke celah peha Kak Serina. Ada bulu bulu hitam, berkerinting halus dan digunting rapi.

Novel kongkek Gomol Badan Gebu Isteri Orang Cite seronok

  • Belahan bibir cipap nya masih kelihatan. Kak Serina merapatkan kedua payudara nya di depan mukaku. “Hisaplah! Biar hilang haus tu!”. katanya. sambiil ketawa kecil. saye apa lagi. Seperti orang miskin yanng kehausan.
  • Terus menyonyot puting susu Kak Serina. Mula mula sebelah kanan. Kemudian saye tukar ke sebelah kiri. sungguh lembut dan pejal payudara kak Serina. Kedua dua tangan saye kemudian memegang dubur Kak Serina yanng bulat itu.
  • Saye Ramas kuat kuat krn geram. Kak Serina berdengus kesedapan. “Pelan pelan hisap Handu. tak lari gunung di kejar”. pintas Kak Serina sambiil mendesah kesedapan. uh. ah. sedap Handu.

, “ desah Kak Serina. Sekejap aje sepasang payudara Kak Serina membengkak dan kedua putingnya menjadi keras. Tak saye sangka payudara Kak Serina teramat cantik dan besar. Kemudian Kak Serina menarik tanganku supaya berjalan ke dlm bilik.

Kak Serina terus menelentang dan mengangkangkan kedua pehanya. Maka Terselah cipap nya. saye nampak ada cecair keluar dari bibir cipap Kak Serina itu. Ada kesan tompok hitam pada bibir cipap nya yangg basah itu.

, sungguh cantik dan lembut. saye terus membenamkan bibirku ke dlm cipap Kak Serina sambiil menyedut dan menjilat cipap nya dngan penuh gairah. ah. uh. , uhhmm. ah. Kak Serina berdengus kesedapan yangg tak terkata sambiil terangkat angkat bontot nya die sempat mengusap manja rambutku.

Cerita seksi Gomol Badan Gebu Isteri Orang Citer berahi

Bau cipap Kak Serina membuat saye semakin berahi. batang pelir ku yanng telah keras nak menerjah keluar. saye segera tanggalkan seluar pendek saye. Kak Serina semakin mendesah. sambiil matanya redup terpejam.

Saye menindih ke atas tubuh Kak Serina. Kemudian Kak Serina memegang pinggangku dan rapatkan ke badannya. pelir ku terus terbenam ke dlm cipap berahi kak Serina. Ah. sungguh nikmat.

Sekali. oh. yes. sedapnya. “Sedapnya batang kau Handu. Kak Serina dahh lama nak rasa. Masukkan dlm dalam. ARgghh. Sedap. Uhh. sedapnya”. Baru saye tahu Kak Serina pun sememangnya telah lama idamkan batang pelir ku krn abang Medih sejak 2 bulan nie.

Cerita lucah Gomol Badan Gebu Isteri Orang Cerpen lucah

Rasanya jarang berada di rumah. mngkin kak Serina tak dapat kot? fikir saya. stelah 30 minit mendayung. , Badan ku terasa getar sedap dan saye dahh tak tahan geli lagi.

Saye segera memancutkan sperma ku ke dlm cipap Kak Serina. Nah. rasakan kenikmatannya. Kak Serina terus kemut batang pelir ku dan merangkul badanku kuat kuat. Badan Kak Serina pun menggigil tanda die telah klimeks.

Kak Serina terus menggigit leherku. ” jangaan tarik batang kau Handu. nanti dulu. Kak Serina nak kemut puas puas”. ah. uh. m. Agak lama juge kite berdakapan. Lepas itu kite berdua masuk ke dlm bilik air dan mandi sama sama.

Di dalamm bilik air, Kak Serina tiidak putus putus memuji kehebatan saya. saye berasa bangga. dan berazam. akan mengulangi lg adegan seks dngan kak Serina apabila abang Medih tiada di rumah.

Selepas mengenakan pakaian. , saye terus pulang walaupun dlm keadaan letih. kak Serina sempat mencium pipiku sebagai tanda penghargaan terima kasihnya kepada ku. Setibanya. di rumah. saye terus tertidur di atas sofa akibat keletihan hingga ke pagi.

Read other stories..

--------------
Cerita isteri stim sundal, Gomol Badan Gebu Isteri Orang, Cerita isteri seksi gersang
Gomol Badan Gebu Isteri Orang, and sex dara virgin cipap gatal, Cerita malay seks, bohsia pantat gebu, 2018, janda tetek besar, ag ggh jkhy, Gomol Badan Gebu Isteri Orang, sex dara virgin cipap gatal, and bohsia sexy manja, awek jepun cun, bohsia sexy manja, bohsia pantat gebu, and Gomol Badan Gebu Isteri Orang, janda tetek besar